Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

לחברים שלום,

בחוזר זה: עדכון לגבי השביתה, אירועים במסגרת השביתה, עצומת תמיכה של הסגל הבכיר במאבק הסגל הזוטר

גם מחר (שלישי) הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות שובת.

השביתה תימשך עד אשר ייחתם מסמך הבנות שמסדיר את הסוגיות שבסכסוך.

לתשומת לבכם:

אנו מודעים לכך כי ישנה דיסאינפורמציה שמופצת לעיתים אף ללא כוונה רעה מצד החוגים שלכם שלא לשבות. חשוב לנו להדגיש:

אם אתם חברי סגל זוטר – השביתה כוללת אתכם.

אם אתם מועסקים בתוכניות חוץ תקציביות – השביתה כוללת אתכם.

אם אתם מדריכי שדה – השביתה כוללת אתכם.

אם אתם מלמדים מחוץ לקמפוס – השביתה כוללת אתכם.

אם אתם מתרגלים בשיעורי תגבור – השביתה כוללת אתכם.

לתשומת לבכם, ידוע לנו כי ישנה אפשרות שינכו משכרנו בגין ימי השביתה (בשני ימי השביתה בתחילת הסמסטר שמענו איומים בלבד והשכר לא נוכה) ואנו נערכים להתמודד עם העניין. גם אם יהיו ניכויי שכר, הארגון לא יחתום על הסכם ללא החזר מלא של הניכויים. כך נעשה גם בפעמים קודמות.

השביתה שלנו היא למען כל אחת ואחד מאיתנו, אנו שובתים למען שיפור תנאי ההעסקה והשכר של כולנו ולמען ביטחון תעסוקתי לכולנו, ועד כמה שאין זה נעים כלפי הסטודנטים שלנו לבטל שיעור או לא נעים לעמוד מול מזכירת חוג שמבקשת מאיתנו ללמד על אף השביתה, אנא זכרו שאנו עושים זאת למען שכר הוגן לעוזרי הוראה, למען 12 חודשי שכר בשנה למורים מן החוץ, למען מסלול קידום לעמיתי הוראה ולמען מלגות הוגנות לדוקטורנטים. כולנו נרתמים במאבק הזה למען שיפור תנאי ההעסקה של כולנו.

עד כה, ההיענות לשביתה מצוינת בכל האוניברסיטאות ואנו מבקשים לחזק אתכם, עם כל הקושי שבשביתה, להמשיך בה עד אשר תשיג את מטרותיה.

אירועים במסגרת השביתה הכללית

חברי סגל זוטר וסטודנטים יחד למען הסגל האקדמי הזוטר

מחר, 20.12.2011, תתקיים הפגנה של חברי הסגל הזוטר וסטודנטים (תא אופק) באוניברסיטת חיפה במסגרת מאבקו של הסגל האקדמי הזוטר למען העסקה צודקת.

ההפגנה תתקיים בשעה 10:00 (ולא כפי שפורסם בתחילה) בצומת הכניסה לאוניברסיטה (הרמזור על הכביש הראשי). השתתפותו של כל אחת ואחד מכם בהפגנה חשובה.

מעגל שיח בין סטודנטים לחברי הסגל האקדמי הזוטר

מחר, 20.12.2011, בשעה 14:00 ניפגש ב"קפה דשא" למעגל שיח משותף לחברי סגל זוטר וסטודנטים באוניברסיטת חיפה, כדי לדבר על המאבק למען מערכת השכלה גבוהה צודקת יותר. נדבר על תנאי העסקה וצדק חברתי ובעיקר נשב יחד מרצים, מתרגלים, מדריכים וסטודנטים לשיח שיעסוק לא רק בשאלות הרגילות של במי השביתה פוגעת יותר, או מה יהיה על המשכורת שלי בסוף החודש ומה עם הציון שלי בבחינה בסוף הסמסטר, אלא גם ובעיקר בסולידריות. חברי הארגון מוזמנים להגיע ולהשתתף במעגל.

עצומת תמיכה של הסגל הבכיר במאבק הסגל הזוטר

חברי סגל בכיר, ביוזמת הד"ר איריס אגמון מאוניברסיטת בן-גוריון, ניסחו עצומה התומכת בשיפור מצבו של הסגל הזוטר שבה הם מעניקים את מלוא הגיבוי לצעדים שבהם נוקט הסגל הזוטר. אם אתם חברים גם בסגל הבכיר (סגל זוטר בתעסוקה נוספת) אנא צרפו את שמכם לעצומה והפיצו אותה בין חברי סגל בכיר אחרים. לעצומה היכנסו לכאן. לאחר שמילאתם את פרטיכם בקובץ שבקישור אנא שילחו אותו בדוא"ל לכתובת iris.agmon@gmail.com.

להצטרפות לצוותי המאבק, לבירור פרטים ושאלות לגבי השביתה והמאבק יש לפנות למשרדי הארגון במייל או בטלפון 04-8240575.

לפרסומים שהופיעו בתקשורת על שביתת הסגל האקדמי הזוטר ולעדכונים שוטפים, היכנסו לעמוד הפייסבוק של המאבק.

בהצלחה לכולנו במאבק המשותף,

ועד ארגון הסגל האקדמי הזוטר