Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

לחברים שלום,

גם מחר (רביעי) הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות שובת

היום לא חלה כל התקדמות במשא ומתן ולכן השביתה תימשך עד אשר ייחתם מסמך הבנות שמסדיר את הסוגיות שבסכסוך. לתשומת לבכם:

  • השביתה כוללת עמיתי הוראה, מורים מן החוץ, עוזרי הוראה ותלמידי מחקר המועסקים בהוראה ומורים בחוזה מיוחד ביחידה לשפות.
  • השלמת שיעורים - במהלך היום התקבלו בארגון פניות מחברים אשר הביעו דאגה באשר למועדים שבהם יהיה אפשר להשלים שיעורים שבוטלו בשל השביתה. על אף אי הוודאות בנוגע למועד סיום השביתה נבקשכם שלא להשלים שיעורים בלא הנחיה מהארגון.
  • השביתה כוללת גם "מתגברים" ו"מדריכי שדה" בכל החוגים – נחזור ונדגיש כי בשני המקרים מדובר בהפרת הסכם מצד האוניברסיטה, אשר מעסיקה מורים בניגוד להסכם השכר ובתנאים נחותים ואז מוסיפה חטא על פשע וטוענת כי אינכם שייכים לסגל הזוטר. נבקש להבהיר כי אתם אכן שייכים לסגל הזוטר ולכן חלק מהשביתה הנוכחית. בכל שאלה בנושא אנא פנו אלינו.
  • השביתה כוללת גם מורים ומתרגלים בתוכניות חוץ תקציביות.
  • השביתה הנה שביתת הוראה (כולל תרגול והדרכה). שאר המטלות הנלוות לרבות קיום בחנים/מבחנים ובדיקתם, שעות קבלה ומענה על מיילים, יתקיימו כסדרם. אם לא יושג פתרון למשבר בקרוב, יושבתו גם שאר מטלות הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות.
  • השביתה כוללת את חברי הסגל האקדמי הזוטר המלמדים בקמפוס חיפה וכן בשלוחות האוניברסיטה (נצרת, בית שאן, בני ברק, צפת, קריית שמונה וטבריה).

השביתה שלנו היא למען כל אחת ואחד מאיתנו, אנו שובתים למען שיפור תנאי ההעסקה והשכר של כולנו ולמען ביטחון תעסוקתי לכולנו, ועד כמה שאין זה נעים כלפי הסטודנטים שלנו לבטל שיעור או לא נעים לעמוד מול מזכירת חוג שמבקשת מאיתנו ללמד על אף השביתה, אנא זכרו שאנו עושים זאת למען שכר הוגן לעוזרי הוראה, למען 12 חודשי שכר בשנה למורים מן החוץ, למען מסלול קידום לעמיתי הוראה ולמען מלגות הוגנות לדוקטורנטים. כולנו נרתמים במאבק הזה למען שיפור תנאי ההעסקה של כולנו.

עד כה, ההיענות לשביתה מצוינת בכל האוניברסיטאות ואנו מבקשים לחזק אתכם, עם כל הקושי שבשביתה, להמשיך בה עד אשר תשיג את מטרותיה.

אירועים במסגרת השביתה הכללית

הפגנת תמיכה בסגל הזוטר באוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע

מחר, 21.12.2011, תתקיים הפגנת תמיכה בסגל הזוטר באוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע. נפגשים בשעה 12:00 ברחבת בית הסנאט.

להצטרפות לצוותי המאבק, לבירור פרטים ושאלות לגבי השביתה והמאבק יש לפנות למשרדי הארגון במייל או בטלפון 04-8240575.

לפרסומים שהופיעו בתקשורת על שביתת הסגל האקדמי הזוטר ולעדכונים שוטפים, היכנסו לעמוד הפייסבוק של המאבק.

בהצלחה לכולנו במאבק המשותף,

ועד ארגון הסגל האקדמי הזוטר