מקומון כלבו לאוניברסיטה לא אכפת מהמורים ומהסטודנטים  
10.12.2018
שביתת מורי המכינה האוניברסיטאית נכנסת לשבוע הרביעי, והסגל הזוטר מחריף את מאבקו נגד ההנהלה. היום מתוכננת הפגנה בקמפוס בהשתתפות מרצים, חברי סגל וסטודנטים. ועד ארגון הסגל הזוטר: "אוניברסיטת חיפה מנצלת את רצוננו הטוב".  

maarivonline מורי המכינה האוניברסיטאית באוניברסיטת חיפה ישבתו במחאה על תנאיהם 
20.11.2018
לאחר שלדברי המורים לא צלח המו"מ על תנאיהם מול הנהלת האוניברסיטה, הם יפתחו בשביתה שתביא לפגיעה בכ-2,000 סטודנטים. יו"ר ועד הארגון: "נראה כי האוניברסיטה מנצלת את ניסיוננו המתמשך להגיע להסכמות". 

מקומון כלבו המכינה האקדמית תושבת מיום שלישי  
15.11.2018
חברי ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת חיפה טוענים שהמוסד מסרב לחתום על הסכם שכר קיבוצי עם מורי המכינה. דרישותיהם: ביטול העסקה לפי שעות, מנגנון שיבטיח ביטחון תעסוקתי והקלה בעומס לפי קריטריוני גיל והורות.  

galatz שנת הלימודים עוד לא החלה ופתיחת שנת הלימודים האקדמית הצפויה באוקטובר ניצבת בסכנה, לפחות בחיפה.   
15.8.2018
מתברר שגם באוניברסיטה יש חלוקה מאוד ברורה מי שווה יותר: חברי הסגל הזוטר מוחים על הכוונה לפטר עשרות מרצים בשל קיצוצים תקציביים, כאשר לא צפויים פטורים באף סגל. יושבת ראש ועד הסגל האקדמי הזוטר, יפה בללי, הבהירה אצל אפי טריגר הבוקר (שלישי) שאם המצב ימשיך, הסגל יכריז על שביתה: "אנחנו לא חפצים בכך, אבל אם לא תהיה לנו ברירה, נצטרך לנקוט בצעדים".  

מקומון כלבו הסגל הזוטר באוניברסיטה: "נשבית את שנת הלימודים"  
27.7.2018
בעקבות הודעה שקיבל ועד הסגל הזוטר באוניברסיטת חיפה על קיצוץ של עשרה אחוזים בתקציב העסקתו, הכריז הוועד שהוא לא יסכים לפיטורים אוטומטיים של מרצים ולכיסוי גירעון המוסד על חשבונו.  

TheMarker הסגל האקדמי הזוטר מושפל, ובית הדין אינו עוזר
30.12.2017
דמיינו לעצמכם שאתם חוזרים לעבוד לאחר חופשה ממקום עבודה שבו אתם עובדים שנים רבות. בדרך, אתם מתקשרים מהרכב, לוודא שיש מקום חניה פנוי, והמזכירה אומרת לכם שאין טעם שתגיעו לעבודה, משום שבמהלך החופשה פוטרתם. 

TheMarker הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות הכריז על סכסוך עבודה
19.11.2017
חברי הסגל הזוטר בשש אוניברסיטאות המחקר בישראל הכריזו היום (א') על סכסוך עבודה במחאה על התמשכות המו"מ לשיפור תנאי עבודתם. משמעות ההכרזה היא שבעוד שבועיים יוכלו מרצי הסגל, המהווים רוב בקרב המרצים באוניברסיטאות, לשבש את הלימודים או לשבות. 

ערוץ 7 סכסוך עבודה בסגל הזוטר באוניברסיטאות 
19.11.2017
ור"ה מפגינה אטימות שלא תאמן כלפי 14 אלף חברי הסגל האקדמי הזוטר", אומרים חברי מטה המאבק. 

News1הוכרז סכסוך עבודה בשש האוניברסיטאות 
19.11.2017
עמית שמרת, מזכ"ל ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוני' בן-גוריון: ההצעות שהתקבלו עד כה מור"ה בישיבות המו"מ הינן פוגעניות, מגוחכות ומתעלמות מתנאי ההעסקה הקשים של חברי הסגל האקדמי הזוטר

TheMarker הסגל האקדמי הזוטר מאיים בעיצומים: המשא ומתן הגיע למבוי סתום
14.11.2017
במכתב לשר החינוך כתבו המרצים: "עמדת האוניברסיטאות משמרת מצב שבו מועסקים 14 אלף חברי סגל זוטר במתכונת העסקה קבלנית, ללא ודאות, יציבות או ביטחון תעסוקתי" ■ האוניברסיטאות: "הדרישות יביאו לעלויות עצומות ואינן סבירות מבחינה אקדמית" 

Ynet הסגל מאיים: נשבש את פתיחת השנה 
18.9.2017
ארגוני הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות מאיימים לשבש את פתיחת שנת הלימודים האקדמית במחאה על תנאי העסקתם ושכרם הנמוך.  

TheMarker הסגל הזוטר מאיים לשבש את פתיחת שנת הלימודים באוניברסיטאות 
17.9.2017
הארגונים, המייצגים דוקטורנטים, עוזרי הוראה, עמיתי הוראה ומורים מן החוץ באוניברסיטאות מאיימים להכריז על סכסוך עבודה בימים הקרובים שיאפשר להם לשבש את פתיחת שנת הלימודים האקדמית באוקטובר. 

maarivonline הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות מאיים: שנת הלימודים לא תפתח כסדרה 
17.9.2017
לטענת חברי הסגל האקדמי הזוטר, המשא ומתן עם ועד ראשי האוניברסיטאות לא התקדם: "מקווים כי יתעשתו ויגלו אחריות כלפי עובדיהם וכלפי ציבור הסטודנטים". 

מקומון כלבו אוניברסיטת חיפה הפרה הסכמי שכר  
4.9.2017
בית הדין האזורי לעבודה חייב את האוניברסיטה לשלם הפרשי שכר לעובדי הסגל הזוטר על השנים 2012-2008. בארגון הסגל הזוטר טוענים שלמרות הפסיקה עדיין מנסה האוניברסיטה להתחמק מחובותיה.  

מקומון כלבו האוניברסיטה דרשה חתימה על הסכם סודיות כתנאי להשלמת שכר  
19.8.2016
סטודנטים לתואר שלישי, שעבדו באוניברסיטה בשכר נמוך ממה שהגיע להם, דרשו ממנה השלמת שכר. האוניברסיטה הסכימה אך התנתה זאת בכך שהם ישמרו את הדבר בסוד כדי שסטודנטים אחרים לא ידעו על כך.  

מקומון כלבו 48,000 שקל פיצויים למרצה בעל מוגבלות  
5.2.2016
בית הדין לעבודה קיבל הסכם פשרה בין האוניברסיטה לארגון הסגל האקדמי הזוטר בפרשת מרצה בעל מוגבלות שמשרתו קוצצה כמה פעמים.  

Ynetהסגל הזוטר דורש פיצוי כספי מהאוניברסיטה 
17.11.2015
עובדי הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטה פתחו בהליך תקדימי נגד האוניברסיטה כאשר פנו לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה וביקשו לאכוף את ההליך הקיבוצי ולקבל פיצוי כספי. ההליך התקדימי נעשה במקביל לתביעה ייצוגית שהגישו העובדים נגד האוניברסיטה בחודש אפריל האחרון, באותה עילה. 

TheMarker בקשה לייצוגית נגד אוניברסיטת חיפה ב-86 מיליון ש': מפרה את זכויות עובדי המחקר 
25.3.2015
בכתב התביעה נטען כי האוניברסיטה לא שילמה לעוזרי המחקר זכויות נלוות לשכר וכן לא ביצעה הפרשות לפיצויי פיטורים, פנסיה וקרן ההשתלמות וקיפחה את הקבוצה בנוגע לחופשה, דמי הבראה, דמי חגים, דמי מחלה וגמול מילואים. את התביעה, המוערכת בסך 86 מיליון שקל הגישה עוזרת מחקר שעבדה באוניברסיטה. 

מקומון כלבו הסגל הזוטר נגד דרישת האוניברסיטה לצרף איש סגל בכיר לכל מחקר  
23.1.2015
הארגון פנה לבית הדין לעבודה בטענה שבדרישת האוניברסיטה מחבריו לצרף איש סגל בכיר לבקשות למימון מקרנות מחקר היא מעניקה לאנשי הסגל ולעצמה הטבה כלכלית ואקדמית ללא תמורה. 

TheMarker ארגון הסגל הזוטר נגד אוניברסיטת חיפה: מלינה שכר של מאות עוזרי מחקר  
11.1.2015
ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת חיפה עתר אחר הצהריים (א') לבית הדין לעבודה בחיפה בבקשה לקבוע כי אוניברסיטת חיפה מלינה את שכרם של מאות עוזרי מחקר ונוהגת בניגוד להוראות חוק הגנת השכר. הבקשה הוגשה לאחר שלארגון התברר כי אוניברסיטת חיפה משלמת לעוזרי מחקר את שכרם באיחור ניכר ולאחר שניסיונות הארגון לפתור את העניין בהידברות עם האוניברסיטה במהלך השנה האחרונה עלו בתוהו.