Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 
לחברים שלום,

מאז חודש המשא ומתן בין האוניברסיטאות לבין הפורום המתאם של ארגוני הסגל האקדמי הזוטר לפני כחודש, חלה התקדמות מועטה בלבד ואנו נערכים לאפשרות של נקיטה בצעדים ארגוניים עם פתיחת שנת הלימודים. במסגרת המאבק תידרש גם פעילות תקשורתית נרחבת. לשם כך אנו זקוקים לחברי ארגון שיהיו מוכנים להתנדב ולתת מזמנם. בפרט, אנו זקוקים ל:

1. מנהל עמוד פייסבוק – סיוע בניהול דף הפייסבוק של הפורום המתאם של ארגוני הסגל האקדמי הזוטר, ניהול התגובות והעלאת מידע רלוונטי על בסיס יומי. דרושה היכרות טובה עם הרשת החברתית. תינתן הדרכה לגבי הצרכים הספציפיים ואופן ניהול עמוד.

2. מאייר אנימציה לעיצוב סרטון אנימציה שיועלה לרשת (YouTube, אתרי חדשות וכו'), על פי תסריט שיימסר. קרדיט באתר יינתן למעצב.

המעוניינים מוזמנים ליצור עימנו קשר במייל חוזר.

3. מרואיינים בתקשורת – במסגרת העלאת בעיות הסגל הזוטר בתקשורת נבקש להביא גם את הסיפורים האישים שלכם: מורים מן החוץ שנאלצים להתרוצץ בין כמה משרות ומוסדות אקדמיים במקומות שונים בארץ רק כדי להגיע להיקף עבודה של משרה מלאה, מלגאים שמתקשים לגמור את החודש, עוזרי הוראה שמתרגלים כיתות גדולות במיוחד או נושאים בעומס מטלות בלתי סביר, ואיכות ההוראה שלהם נפגעת בשל כך, חברי סגל זוטר שהיו שותפים לפיתוחים מדעיים ותגליות, חברי סגל שפוטרו באופן שרירותי אחרי שנות ותק רבות בהוראה. כל חבר סגל המעוניין להציג את הסיפור שלו בתקשורת מוזמן לפנות אלינו במייל.

בברכה,
ועד הארגון